Hiisi
Hiisirasti kiittää yhteistyökumppaneita, talkoolaisia ja kaikkia Hiisirastin toimintaan osallistuneita kuluvasta vuodesta ja toivottaa kaikille Hyvää Joulua ja Menestyksekästä Uutta Vuotta 2019!
Hiisirasti on ilmoittanut ensimmäiset joukkueet Jukolaan. Kolme majoitusteltta-aluetta ja tuulensuojapaikka on varattu.
Kirjatkaa halukkuutenne mahdollisimman pian Irmaan, mieluimmin tammikuun puoliväliin mennessä.
Suuret Kiitokset kaikille Hiisirastia muistaneille!
Hiisirastin syyskokous pidettiin Köyliössä Tuiskulan seuratalossa 10.11.2018 ennen Hiisirastin 20-vuotisjuhlaa.
Tässä syyskokouksen antia
Kokouksessa olivat edustettuina kaikki jäsenseurat. Kokouksessa hyväksyttiin toiminta- ja taloussuunnitelma. Hallituksen puheenjohtajaksi seuraavaksi kahdeksi vuodeksi valittiin edelleen Kauko Hakala KöLa. Hallituksen jäseninä toisen vuoden jatkavat Saku Asikainen EuVe, Juhani Sievi-Korte EuVe, Joona Huila EKU ja Sipi Erkkilä KiukU. Erovuorossa olleista Päivi-Aarikka Ruuhiala KiukU ja Teemu Nukki SäkVU valittiin uudelleen kahdeksi vuodeksi. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin kahdeksi vuodeksi Hannu Joensuu KöLa, Petri Hyväri KöLa ja Kalevi Mäkipää KöLa.
Varajäseneksi valittiin Teemu Rostedt EKU.
Vuoden 2018 Hiisiposti löytyy nyt ylävalikosta reittiä Seura -> Hiisiposti. Tai sitten voi klikata tästä suoraan.
Jämin Suunnistusmaratonin yhteydessä ratkaistiin myös Satakunnan erikoispitkän matkan aluemestaruudet. Miesten pääsarjassa Hiisin Sergei Detkov ja Joona Huila ottivat kaksoisvoiton. He olivat myös koko kisan nopeimmat. Niin ikään sarjassaan D60, kisan nopeimmalla ajalla alemestariksi suunnisti Anne Pelto-Huikko. Mestaruuteen ylsivät myös D21) Tatiana Viriutina, D50)Marika Yli-Kauppila ja
D55 Päivi Aarikka-Ruuhiala.
